Řešení vztahu se zákazníky. | ŠAŠEK, Miloslav | Moderní řízení č.5, 5/2001 | |
Aplikace CRM. Jedním z moderních hesel managementu se stala zákaznická orientace firem. Zřizují se call centra se zelenou linkou. Dalším je tvorba a realizace systému řízení vztahu se zákazníky... |
Proč je tak málo žen v top managementu ? | | Moderní řízení č.5, 5/2001 | |
Názory žen, které se v managementu a v podnikání dostaly hodně vysoko... |
Cherchez la femme - v managementu. | | Moderní řízení č.5, 5/2001 | |
Dnešní empirické studie potvrzují: ženy jsou v managementu lepší než muži. Závěry průzkumu v USA a SRN. |
Netradiční vzdělávání. | | Moderní řízení č.5, 5/2001 | |
E - learning není pro každého. Možnosti rozvíjení tradičních forem vzdělávání na nových informačních Ź technologiích, ukazuje větší motivovanost žáků i vyučujících... |
3D reklama. | | Strategie č.příloha, 29/8/2001 | |
Volná příloha časopisu Strategie věnující se 3D reklamě... |
Jiný komfort nákupu pod jednotným logem. | | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Hypermarket Carrefour - koncern Carrefour je největší retailer v Evropě a Ź druhý na světě. Má více než 10 tisíc obchodů různého formátu, z toho téměř Ź 800 hypermarketů ve 28 zemích, 350 tisíc zaměstnanců... |
Nejen vyrobit, ale i prodat. | | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Brněnské veletrhy módy STYL a KABO - tradiční módní přehlídky, je třeba Ź obstát v konkurenci... |
Dát přiležitost k prezentaci. | | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Mezinárodní veletrh módy STYL a středoevropský veletrh obuvi a koženého zboží Ź KABO pořádané BVV a.s. |
Kolekce s atraktivním motivem zákazníka zaujme. | | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Je už prokázané, že zákazník volí různé části oděvu nejen z hlediska Ź praktičnosti a funkčnosti, ale také emocionálně... |
Kompletní logistický servis s... | | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
...mezinárodním know-how. Frekventovaná globalizace a rostoucí koncentrace zasahuje také poskytovatele Ź logistických služeb. |
Rádiová komunikace ví o zboží každou minutu. | | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Rychlá obrátka zboží je typická zejména pro výrobní a distribuční Ź velkosklady. Proto v zájmu konkureční výhody usilují tyto společnosti o Ź instalaci nejmodernějších informačních technologii, které zvýší efektivnost a Ź přinesou kvalitnější služby zákazníkům... |
Požadavky maloobchodu na obal se stupňují. | MATOUŠEK, Jan | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Změny nákupních zvyklostí obyvatel a postupující integrace a globalizace Ź maloobchodu vytvářejí tlak již nejen na výrobce potravin, ale také na Ź producenty obalů a balících zařízení pro nápoje... |
Objektivní záznam provozu vozidla. | HAVRÁNEK, Jiří | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
V současné době se provozovatelé automobilové dopravy setkávaní stále častěji Ź s požadavkem dokladování teplotních podmínek, za kterých bylo zboží Ź přepravováno... |
Prodám i co nemám. | FROUZ, Jan | Obchodník č.7-8, 0/2001 | |
Maloobchodní informační systém - záludnosti v evidenci zásob může pomoci Ź zvládnout kvalitní informační systém... |
Budoucnost managementu jakosti. | HNÁTEK, Jan | Moderní řízení č.8, 8/2001 | |
Evropská nadace managementu jakosti EFQM připravila nový třístupňový program Ź oceňování výkonnosti organizací který usnadňuje cestu k excellenci i Ź evropským malým a středním podnikům... |
Ekonomický svět se soustřeďuje na podporu růstu. | | Hospodářské noviny č.186, 25/9/2001 | |
Ukazatele vyspělých ekonomik. |
E-obchod mezi podniky žije. | | Moderní řízení č.8, 8/2001 | |
Skutečná budounost e-commerce spočívá v obchodování mezi podniky (B2B)... přizpůsobení internetu tak, aby nedocházelo k problémům jako mezi obchodníkem Ź a spotřebitelem (B2C)... |
Zásobování online přináší nové efekty. | | Moderní řízení č.8, 8/2001 | |
(E-procurement). Bublina internetového podnikání sice splaskla, ale mnohé záměty zůstávají a Ź vyvíjejí se. Patří k nim i internetové zásobování a obstarávání Ź služeb/zprostředkování... |
Hodnota značky. | | Moderní řízení č.8, 8/2001 | |
V průměru více než polovina burzovní hodnoty podniku připadá na její značku. Ź Vyplývá to z nedávno uveřejněné studie poradenské firmy Ź PricewaterhouseCooper.Navíc podíl hodnoty značky na burzovní kapitalizaci v Ź budoucnosti dále poroste... |
Kde zaměstnanci nejraději pracují a proč ? | | Moderní řízení č.8, 8/2001 | |
Redakce časopisu Fortune nechává již po čtyři roky sestavovat žebříček 100 Ź amerických firem, v nichž lidé v USA nejraději pracují. Ukazuje se, že Ź základní princip je ve všech firmách stejný - vytvořit odpovidájící firemní Ź kulturu... |