Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  950 ...  956  957  958  959  960  961  962  963  964  965  966  ... 970  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Řešení vztahu se zákazníky.ŠAŠEK, MiloslavModerní řízení č.5, 5/2001
Aplikace CRM. Jedním z moderních hesel managementu se stala zákaznická orientace firem. Zřizují se call centra se zelenou linkou. Dalším je tvorba a realizace systému řízení vztahu se zákazníky...
Proč je tak málo žen v top managementu ?Moderní řízení č.5, 5/2001
Názory žen, které se v managementu a v podnikání dostaly hodně vysoko...
Cherchez la femme - v managementu.Moderní řízení č.5, 5/2001
Dnešní empirické studie potvrzují: ženy jsou v managementu lepší než muži. Závěry průzkumu v USA a SRN.
Netradiční vzdělávání.Moderní řízení č.5, 5/2001
E - learning není pro každého. Možnosti rozvíjení tradičních forem vzdělávání na nových informačních Ź technologiích, ukazuje větší motivovanost žáků i vyučujících...
3D reklama.Strategie č.příloha, 29/8/2001
Volná příloha časopisu Strategie věnující se 3D reklamě...
Jiný komfort nákupu pod jednotným logem.Obchodník č.7-8, 0/2001
Hypermarket Carrefour - koncern Carrefour je největší retailer v Evropě a Ź druhý na světě. Má více než 10 tisíc obchodů různého formátu, z toho téměř Ź 800 hypermarketů ve 28 zemích, 350 tisíc zaměstnanců...
Nejen vyrobit, ale i prodat.Obchodník č.7-8, 0/2001
Brněnské veletrhy módy STYL a KABO - tradiční módní přehlídky, je třeba Ź obstát v konkurenci...
Dát přiležitost k prezentaci.Obchodník č.7-8, 0/2001
Mezinárodní veletrh módy STYL a středoevropský veletrh obuvi a koženého zboží Ź KABO pořádané BVV a.s.
Kolekce s atraktivním motivem zákazníka zaujme.Obchodník č.7-8, 0/2001
Je už prokázané, že zákazník volí různé části oděvu nejen z hlediska Ź praktičnosti a funkčnosti, ale také emocionálně...
Kompletní logistický servis s...Obchodník č.7-8, 0/2001
...mezinárodním know-how. Frekventovaná globalizace a rostoucí koncentrace zasahuje také poskytovatele Ź logistických služeb.
Rádiová komunikace ví o zboží každou minutu.Obchodník č.7-8, 0/2001
Rychlá obrátka zboží je typická zejména pro výrobní a distribuční Ź velkosklady. Proto v zájmu konkureční výhody usilují tyto společnosti o Ź instalaci nejmodernějších informačních technologii, které zvýší efektivnost a Ź přinesou kvalitnější služby zákazníkům...
Požadavky maloobchodu na obal se stupňují.MATOUŠEK, JanObchodník č.7-8, 0/2001
Změny nákupních zvyklostí obyvatel a postupující integrace a globalizace Ź maloobchodu vytvářejí tlak již nejen na výrobce potravin, ale také na Ź producenty obalů a balících zařízení pro nápoje...
Objektivní záznam provozu vozidla.HAVRÁNEK, JiříObchodník č.7-8, 0/2001
V současné době se provozovatelé automobilové dopravy setkávaní stále častěji Ź s požadavkem dokladování teplotních podmínek, za kterých bylo zboží Ź přepravováno...
Prodám i co nemám.FROUZ, JanObchodník č.7-8, 0/2001
Maloobchodní informační systém - záludnosti v evidenci zásob může pomoci Ź zvládnout kvalitní informační systém...
Budoucnost managementu jakosti.HNÁTEK, JanModerní řízení č.8, 8/2001
Evropská nadace managementu jakosti EFQM připravila nový třístupňový program Ź oceňování výkonnosti organizací který usnadňuje cestu k excellenci i Ź evropským malým a středním podnikům...
Ekonomický svět se soustřeďuje na podporu růstu.Hospodářské noviny č.186, 25/9/2001
Ukazatele vyspělých ekonomik.
E-obchod mezi podniky žije.Moderní řízení č.8, 8/2001
Skutečná budounost e-commerce spočívá v obchodování mezi podniky (B2B)... přizpůsobení internetu tak, aby nedocházelo k problémům jako mezi obchodníkem Ź a spotřebitelem (B2C)...
Zásobování online přináší nové efekty.Moderní řízení č.8, 8/2001
(E-procurement). Bublina internetového podnikání sice splaskla, ale mnohé záměty zůstávají a Ź vyvíjejí se. Patří k nim i internetové zásobování a obstarávání Ź služeb/zprostředkování...
Hodnota značky.Moderní řízení č.8, 8/2001
V průměru více než polovina burzovní hodnoty podniku připadá na její značku. Ź Vyplývá to z nedávno uveřejněné studie poradenské firmy Ź PricewaterhouseCooper.Navíc podíl hodnoty značky na burzovní kapitalizaci v Ź budoucnosti dále poroste...
Kde zaměstnanci nejraději pracují a proč ?Moderní řízení č.8, 8/2001
Redakce časopisu Fortune nechává již po čtyři roky sestavovat žebříček 100 Ź amerických firem, v nichž lidé v USA nejraději pracují. Ukazuje se, že Ź základní princip je ve všech firmách stejný - vytvořit odpovidájící firemní Ź kulturu...
 |<<  <<  1 ...  950 ...  956  957  958  959  960  961  962  963  964  965  966  ... 970  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz